Salg Trening Strategi Ppt


Richardson Sales Training og Enablement Blog Jeg har nylig lest to alarmerende statistikker som burde være en våkne for salgsledere og for lærings - og utviklingspersonellene de stoler på for å holde salgsteamene godt innstilt og godt trente. Bare 25 av respondentene sa at deres opplæringsprogrammer målrettet forbedret forretningsresultatet. Tjuefem prosent Det betyr at 75 av de overordnede lederne McKinsey mener at deres treningsprogrammer ikke bidrar til suksessen til virksomheten. Det er en uakseptabel avkastning ved noen tiltak, spesielt med tanke på pengene, tiden vekk fra jobben, og tapte muligheter. Mer enn halvparten av linjeledere mener at lukking av LampD-funksjonen ikke ville ha noen innvirkning på ansattes ytelse. Mer enn 50 ser ingen verdi i det hele tatt i LampD Dette er alvorlige og dumme nyheter, og ikke bare for de i LampD hvis budsjetter og jobber står på spill. Det er et stort problem for salgsledere som leter etter måter å forbedre ytelsen til deres salgsteam for å øke salgsffektiviteten og drive forretningsmessige resultater. De fleste LampD-avdelinger har aldri jobbet hardere eller hatt flere læringsverktøy og - teknologier. Så, hvor er koblingen mellom evne og innvirkning, ser jeg to grunnårsaker. 1) Dårlig tilpasning til salgsstrategien For lenge har altfor mange opplæringsavdelinger blitt ordreoppdragere, reagerer på forespørsler om opplæring fra salgsledere, fordi det er bra, er det ikke en slags trening del av jobben. Hvor ofte gjør du, som en salgsleder, sett deg ned med dine LampD-kolleger for å diskutere din strategi, målene dine, beregningene du vil måle. For lenge har salgsledere tenkt på trening som løsningen på alle typer ytelsesproblemer. Noen ganger er det, men ikke alltid. Hvis det er mangel på kunnskap eller nye ferdigheter som skal kjøpes, kan trening sikkert gjøre kunsten. Men trening kan være meningsløs hvis det underliggende problemet er uklare forventninger, utilstrekkelig tilbakemelding, dårlig motivasjon, eller noen av de mange andre problemene som trening vil ikke fikse. Selv når opplæring er hensiktsmessig, hvis det ikke er en klar forståelse av de virkelige forretningsbehovene hvis det ikke er noen justering med salgsstrategi, så vær ikke skuffet når du ikke får de resultatene du vil ha. Dine LampD-kolleger kan være eksperter innen industriell og organisatorisk psykologi, de kan designe de mest elegante treningsprogrammene, men hvis du ikke samarbeider med dem og deler visjon og strategi, kan de bare gjette om de forretningsmessige utfallene du trenger for å oppnå. 2) Vedta en trening som en hendelse-mentalitet En hendelse-mentalitet for trening er en gangs og tenkning. Min østre region salgssjef er svak ved å lukke, så jeg sender ham til trening og helvete kommer tilbake herdet. Lykke til med det. Og hva med salgsgruppen i Øst-regionen. Han får et fullføringsattest ved slutten av sin siste opplæringsklasse. Ferdig, tror han, at boksen er merket. Men disse sertifikatene kan ha en negativ effekt, forsterkende paradigmet at når noen er ferdig med klassen når hendelsen er over, har de oppfylt sitt ansvar. Sannheten er at det virkelige arbeidet begynner når klassen slutter. Og en stor del av å lære opplæring innebærer salgsleder. Vedlikehold kan ikke være en ettertanke, den må utformes inn i treningen. Og alle samspill mellom salgsledere og deres lag skal gjenspeile språket, prosessene og beregningene fra treningen. Disse elementene må være innebygd i den daglige arbeidsflyten og i prestasjonsvurderinger. Hva som en salgs leder for å gjøre Aligning-salgstrening med salgsstrategi, og å få en optimal avkastning på investeringen din i mennesker, kan være like enkelt som å følge disse få trinnene: Del bedriftens behov, strategi og mål med dine LampD-kolleger. Pass på at LampD-kollegene dine forstår sammenhengen mellom opplæringsaktiviteten og det strategiske initiativet den støtter. Pass på at treningen er den riktige løsningen på problemet. Behandle læring som en forandringsprosess som starter før og strekker seg lenge etter opplæringen selv. Kjenne til at dine LampD-kolleger har spesiell kompetanse som kan være en verdifull ressurs for å hjelpe deg med å nå dine mål. I likhet med selve salgsprosessen krever justering i trening salgsledere å planlegge for og positivt påvirke endringen de ønsker å se i sine lag. Enten er de en del av løsningen, eller de er en del av problemet. Richardson: Salgstrening og salgsstrategi utførelse 8211 hjelper ledere til å forberede sin organisasjon til å gjennomføre salgsstrategier og oppnå forretningsmål. Om forfatteren: Dario Priolo Som Chief Strategy Officer er Dario Priolo ansvarlig for å drive Richardsons markeds-, produkt - og bedriftsstrategi og planlegge deling av kritisk innsikt med klienter for å hjelpe dem å vinne i dagens skiftende markedsplass. Dario samler intelligens og markeds - og kundekunnskaper for å: drive Richardsons innovasjon sikre at Richardson tilbyr de beste og mest relevante løsningene for kunder som overgår kundetilfredshet og øker bevisstheten om Richardsons omfattende evner med salgs - og bedriftsledere. 3 svar på 8220Aligning Salgstrening med salgsstrategi8221 20. august 2012 klokka 11:07 sa Dan Heckman: Dario, jeg har brukt et par år på å utvikle og distribuere Richardson-løsningene på Juniper Networks for bare å få nye execs komme inn og stoppe programmer. Har du eksempler på ALLE selskaper som har bodd med strategien beskrevet ovenfor med spesifikke resultater. Betydning av et selskap som har fullstendig vedtatt noe og holdt seg med det over lang tid, modifisert som markedet krevde og viste vekst og resultater som var forutsigbart. Takk, Dan 21 august 2012 kl 07:56, sa Dario Priolo: Hei Dan, flott å høre fra deg. Churn øverst gir definitivt utfordringer. Vi ser dette oftere enn vi8217d som, og vi føler smerten din. Vi har imidlertid mange langvarige kunder som vi tror gjør ting riktig. Vi vil gjerne dele noen konkrete eksempler med deg. 29. august 2012 klokka 8:10, sa Henrik: Jeg er enig i alle kontoer på hva du skrev. Her er det som Kirkpatricks sier i sin moderne versjon av de 4 målnivåene. Koble til strategien og søkte resultater først før du utvikler trening. Treningsutviklingen er faktisk ganske enkel når du vet hvilke resultater, drivere, oppførsel er nødvendig. 8230 Ny forskningspapir Richardson og treningsindustrien har lansert et nytt forskningsoppgave, Aligning Sales Competencies in Learning and Development. Rapporten undersøker den relative betydningen av ulike salgskompetanser, effektiviteten av salgstreningene for å utvikle disse kompetansene, og ofte utfordringer for vellykket tilpasning mellom LampD og læringsbehovene til selgere. For å laste ned denne rapporten. vennligst klikk her. Utmerkelser 038 Anerkjennelse Om Richardson Richardson: Salgstrening Amp Sales Effectiveness Solutions Richardson er en ledende salgsutdannelse og salgsvirksomhet med over 37 års erfaring. Vi er hvordan å hva. Vi er det eneste selskapet som legger vekt på ferdighetene som er nødvendige for at salgspersonellene skal utføre riktig og gjøre det mulig for dem å lykkes. Med deg etablerer vi beste salgsmetoder, evaluerer talent, bygger evner og konsistens gjennom trening i verdensklasse, og opprettholder nødvendig forandring. Gjennom vår tidsbestemte tilpasningsprosess sikrer vi at løsningen gjenspeiler din unike kultur og verdier, som gir rask adopsjon og varige resultater. Klikk her for å lære mer Trenger hjelp Lær mer om hvordan vi kan hjelpe til med salgstrening, forsterkning av strategier. Kontakt oss Telefon: 800 - 526 - 1650Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant reklame. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår brukeravtale og personvernregler. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Utforsk alle favorittemner i SlideShare-appen Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv frakoblet Fortsett til mobilnettstedet Opplastning Logg inn Registrering Dobbeltklikk for å zoome ut Treningsstrategi ppt Laurence Yap Senioransvarlig for læring og OD APAC Del dette SlideShare LinkedIn Corporation-eksemplaret 20175 Salgstreningsteknikker som hver leder bør vite Når du tenker på en naturlig selger, kan du sannsynligvis forestille deg en jevn talker rask til å svare på dine spørsmål før du selv har dem. Og innen få minutter, du er helt solgt på et produkt som du aldri skal bruke. Men de aller beste selgerne er alltid de smukkeste snakkerne, de er faktisk de mest effektive lytterne. I stedet for å ignorere klienten og prøver å holde seg et skritt foran, lytter en effektiv selger nøye til kundenes behov for å virkelig identifisere seg med dem. Men som noen dyktighet, må selv selvsagt dyktige selgere skape ferdigheter gjennom konsekvent salgstrening. Her er noen tips for å utdanne og utvikle salgsstyrken din: 1. Bruk e-læring til å utdanne Hvis ditt salgsteam ikke vet produktet ditt fra forsiden til baksiden, vil de beste lytterne bli borte når du lukker et salg. Sælgere må forstå produktdetaljer for å øke tilliten når de selger, spesielt nye rekrutter. Med tilstrekkelig produktopplæring kan de identifisere spesifikke kundeproblemer og forstå produktdetaljer godt nok til å plassere dem som den perfekte løsningen. Selvfølgelig gjør konstant reiser og hyppige salgssamtaler det nesten umulig å få hele salgsstyrken i ett rom for opplæring. Det er der e-læring kommer inn. E-læring gjør det mulig for salgsteamene å pusse på produktkunnskapen på farten. Gjennom elektroniske videoer og moduler kan du også spore fremdrift for å sikre at alle har sett de nødvendige materialene. Eksempel på ekte verden: LOral gjenkjente hull i produktkunnskap på tvers av alle medlemmene av salgsstyrken og implementerte et e-læringsprogram for å styrke sitt lag. Med stiliserte web-baserte videoer gjorde selskapet dybdegående produktkunnskap tilgjengelig og minneverdig for alle selgere. Maksimere dine 1: 1 møter og bli en bedre salgs coach med vår data-støttede ebook. 2. Hold trening Kort, men i tråd med Micro-Learning En rapport fra Sales Performance International advarer om at salgstrening kan være for mye av en god ting. Ledere kan være ivrige etter å utvikle en svært kompetent salgsstyrke. men sannheten er at selgere som alle som regel ikke kan beholde en stor mengde informasjon på en gang. Studien har funnet ut at flere dagers salgstreningshendelser er i utgangspunktet sløsing med penger, da omtrent 50 prosent av læringsinnholdet er glemt innen 5 uker. mye mindre brukt på salgsprosessen. Overtraining kan faktisk være skadelig for salgsmennene dine naturlige talent, knuse deres selvtillit, og presse teknikk over evne. Send i stedet påminnelser via e-post eller oppmuntringer via smarttelefon. Dette kan håndheve effektive vaner uten helt overveldende selgere. Eksempler på ekte verden: TED-samtaler viser mikro-læring på sitt beste. Industripersonell og tankeledere diskuterer en rekke emner for å undervise og inspirere i fordøyelige 15-minutters trinn. Innlemme denne metoden for å trene selgere i lett håndterbare intervaller vil holde dem engasjert og hjelpe deg med å levere ny informasjon de faktisk beholder. 3. Belønning Spesifikke prestasjoner Selgere er drevet av mål (sannsynligvis mer enn andre ansatte), noe som gjør et prestasjonsbasert treningsprogram et annet utmerket alternativ. Men generalisering av gruppemedlemmene dine suksesser vil ikke få dem til å holde fast. En mye mer effektiv salgstreningsteknikk er å fortelle dem at de gjør en god jobb fordi de har overskredet sitt mål med en viss prosentandel eller anerkjenner resultatene deres på en spesielt vanskelig samtale. Bruk alltid detaljer for å gjøre disse suksessene påtagelige og mer meningsfylte. Eksempel på ekte verden: Best Buy brukte denne modellen i sitt Path to Excellence-initiativ. Ledelse tildelte salgsstyrke-merkene når det benyttet konsepter undervist i opplæring. Disse merkene førte til fire forskjellige anerkjennelsesnivåer, alt fra bronse til platina. Best Buy fant ut at butikkene med høyest anerkjennelsesnivå utdelte de med lavere anerkjennelsesnivåer med tre til en. Få reps med Yesware for å sende smartere, raskere e-postmeldinger. 4. Field Train og gi detaljert tilbakemelding De fleste av våre talentutvikling skjer i feltet. Men det er analysen og tilbakemeldingen som en selger mottar etter en samtale som resonanserer. Tilsynsførere kan legge vekt på å lytte til og forstå kundebehov og hjelpe selgere å unngå å skyve et produkt ved å gi direkte tilbakemelding i en reell salgsituasjon. For å oppnå effektiv opplæring i sannverden trenger en kompetent leder å lytte inn på salgssamtaler, gjennomgå opptak og analysere personens ytelse for å tilby rettidig og spesifikk tilbakemelding. Dette bør ideelt sett skje etter opplevelsen, så tilbakemeldingen er frisk og selgeren kan reflektere over opplevelsen. Virkelig verden eksempel: Walgreens implementert Well Experience-feltopplæring for å gi praktisk erfaring i et simulert apoteksmiljø. Det brukte spill som varemerkerjakt for å gjøre lagene kjent med nye butikkoppsett, jobbskygging i butikker med disse layoutene, og gå live-opplæringscoaching. Etter at 13.000 ansatte gikk gjennom programmet, økte konfidensnivåene fra 42 prosent til 90 prosent. 5. Del suksesshistorier Ifølge National Business Research Institute påvirker ansattes holdning 40 til 80 prosent av kundetilfredsheten, og studien av en detaljhandel gigant viste at en engangs økning i ansattes engasjement førte til en økning på 200 000 i månedlig salg per butikk. Høyt ansatt engasjement og moral har en direkte innvirkning på bunnlinjen. Deling gjensidig suksess gir også en følelse av enhet i selgere og oppfordrer dem til å jobbe hardere og smartere. Eksempler på ekte verden: Når selgere lykkes på Yesware, hørte it8217s om selskapet (bokstavelig talt). Hver salgsrepresentant har en 8220sluttende sang8221 som blir spilt når de lukker en avtale, mens resten av salgsteamet står opp og danser i fest. Når et lagmedlem treffer sine mål, mottar de en stor gullstjerne for sitt skrivebord, og legger fokus på den individuelle prestasjonen og anerkjenner en godt utført jobb. Å gi beroligelse til salgsteamet ditt gjennom anerkjennelse, gir tillit og fremmer naturlige ferdigheter i salgsarenaen. Par det med hyppig, fleksibel og håndterlig produktutdanning og feltopplæring, og du tar teamet ditt fra flotte lyttere til å selge superstjerner. Andrew Fayad er konsernsjef og administrerende partner i eLearning Mind, der han fører tilsyn med salg, markedsføring og strategiske vekstmuligheter. Få e-postoppdateringerImprove Salgsfunksjoner med salgsutdanningsprogrammer Den mest effektive salgsutdannelsen Mens 85-90 av salgstrening ikke har langvarig innvirkning, trenger du ikke. Våre salgsopplæringsprogrammer leverer 94 læringsoppdrag og vårt læringssystem øker kunnskapsbevaringen med 170, slik at ferdigheter blir lært, anvendt og overført på jobb. Globalt salgsmetode Vår salgsmetode er topplassert og RAIN Group ble oppkalt til Selling Powers 2016 Top Sales Training Companies list. Alle programmene er forskningsbaserte med innsikt fra RAIN Group Center for salgsforskning, og felttestet, viste seg å fungere for hundrevis av tusenvis av selgere. Komplett læringssystem trening er ikke vårt fokus. Bevegelsesendring er. Vi har et komplett læringssystem som inkluderer vurdering, programtilpasning og robust forsterkning for å sikre at læring skjer over tid for å kjøre atferdsendring og topp ytelse. Lære mer. Med hjelp av RAIN Groups har vi omgjort salgsorganisasjonen til en motor for bedriftsvekst. Salgsaktivitet og resultater forbedret umiddelbart etter treningen. Nå har det vært mange måneder siden opplæringen, og vi ser fortsatt forbedring med salget på 31. RAIN Group fortsetter å hjelpe oss med å gjøre de riktige bevegelsene og fortsetter armeringsopplæringsaktiviteter, og ting blir bare sterkere. En ekte forandringsagent, de er en stor del av vår suksess. - Fred Hernandez, direktør for markedsføring, moderne postkort salgsprogrammer Vår fulle pakke med salgstrening dekker alle ledd i salgsprosessen. RAIN Selling Vårt kjernekonsulente salgsprogram lærer selgere hvordan de skal lede mesterlige salgssamtaler fra første gang til slutt. Insight Selling av RAIN Group Vårt avanserte konsultative salgsprogram fokuserer på etterspørsel etter kjøre og vinnermuligheter ved å hjelpe kjøpere til å forandre sin tenkning. Strategisk kontoadministrasjon Et handlingslæreverksted, teamet ditt vil lære å utvide, trenge inn og beskytte dine viktigste og høyt potensielle kontoer. RAIN Sales Negotiation Lær hvordan du kan overvinne selv de tøffeste innsigelsene og samarbeide med kjøpere for å skape de beste avtalene og vinn. Mastering av salgsmuligheten Lær strategier og handlinger for å maksimere salgsvinner i det komplekse salg og sikre en konsekvent salgsprosess over hele laget ditt. Hvordan selge profesjonelle tjenester Teamet ditt vil lære å utmerke seg i forretningsutvikling i dette konsultasjonsprogrammet som er utviklet spesielt for profesjonelle tjenester. RAIN Sales Coaching Managers og ledere lærer å bli de beste trenerne og kjøre selgerens motivasjon, handling, utvikling og vinner. RAIN Sales Management Hjelp ledere administrerer, trener og utvikler sine lag for maksimal effektivitet. Salgsforskning og avtaleinnstilling Lær hvordan du genererer kundeemner og holder rørledningen full av kvalifiserte muligheter. Online Salgstrening Vi tilbyr online treningsprogrammer som dekker vår pakke med salgsopplæringsemner for enkeltpersoner, lag og for å bidra til å styrke læringen. Tren treneren Ta med salgstilbudsmuligheter internt. Vel tog og sertifiser teamet ditt for å levere RAIN Group-programmer. Instruktør-ledetrening RAIN Group-undervisere er lokalisert over hele verden, klar til å levere opplæring til teamet ditt.

Comments

Popular posts from this blog

Ivafe Su Aksjeopsjoner

Książki Forex Opinie